Utmanad

Jag antar härmed Björns utmaning om att berätta sju sanningar om mig själv.

Reglerna är som följer:

* Länka till den som utmanat dig
* Berätta sju sanningar om dig själv
* Utmana sju personer
* Lämna ett meddelande till dem du utmanar


1. Jag har varit kär i en som gillade Bush och dom amerikanska vapenlagarna.
Blev jag kär vid förstaögonkastet i en yngling från Seattle, förälskelsen var så stark att den gjorde mig mentalt handikappad så att jag inte visste vad mina händer sysslade med och utsatte mig för hälsofara på arbetet. Den starkaste känsla jag nånsin kännt, helt utom min kontroll och förnuft (uppenbarligen), tycker ändå det är rätt ballt att ha kunnat känna så utan illegala substanser eftersom jag tror alltför många aldrig upplever något sånt.

2. Har en syster som ska bli sjuksköterska. Är mäkta stolt.

3. Fysiskt beroende av te, just nu persiskt med jasmine i... mmm.

4. Har ensam skällt ut en uppretad mobb bestående av ca 10 karlar i 40-50 års åldern som kom utrustade med stora träpåkar för att misshandla och vräka mig och mina kollektivmedboende på Dublins farligaste gata efter att de slagit till min dåvarande pojkvän. De blev så paffa att de bara gick därifrån.

5. Enda film jag gråtit till i myndig ålder är Dancer in the Dark.

6. Jag kan inte och vågar inte dyka.

7. Jag har blivit kysst av Ebbot.


Jag utmanar bloggarna Red Metal och Ilsemarie .

Nåväl, jag skötte mig väl någotsånär.

Kommentarer
Postat av: Björn

Tackar!

Själv har jag torskat på nåt Forest Fruit Tea för tillfället. Bättre med teberoende än kaffedito...

Postat av: ilse-marie

Nu har jag antagit utmaningen!

2008-02-01 @ 11:15:49
URL: http://ilsemarie.wordpress.com/
Postat av: sidekick

Ja har hört nått om att te ska förlänga livet, det väljer jag att tro på. :) så kan det jämna ut för den skada kaffet gör som jag dricker.

ilse-marie: ser fram emot svaren!

2008-02-06 @ 23:42:29
Postat av: Red Metal

Hej
Förlååååt för at tjag glömde svara, jag var lite utan inspiration och nu känns det för gammalt. Men men
du har en bra blogg iallafall!

2008-03-11 @ 21:11:12
URL: http://seeyouinhel.wordpress..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback