satt och lyssnade på weezer häromdagen..

Söndag morgon, vaknade och förundrades över mig själv när jag muntert trallade med i denna weezer-låt:

"... I want a girl who laughs for no one else
when I´m away she puts her make up on the shelf
when I´m away she never leaves the house
I want a girl who laughs for no one else ... "
 
No one else - Weezer

Fräscht tänkte jag samtidigt som jag engagerat sjöng med. Sen att sångaren och skribenten Rivers Cuomo har vanan att begagna sig av prostituerade är för mig i sammanhanget inte alls förvånande men säkert för alla "sexliberaler" där ute som äh äh älskar torskarna och menar att sann respekt för kvinnor bäst uppnås i form av att göra det hela till ett litet företag, där vet vi ju alla att den sanna demokratin ska sökas. Med denna låttext alltså ett litet exempel på hur torsken kan se på kvinnan, passar ju inte den "sexliberala" ideologin, men så är det mycket som inte gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback