Gay fel enligt sexliberalerna

O så anklagar sexliberalerna mig för att inte vara hetero.

För att jag skrev ett inlägg som ifrågasatte prostitutionen. Tydligen är det nått fullt idag att vara kvinna och inte vilja sälja sin kropp till män, om man är så kallad sexLIBERAL. Då ska kvinnor attackeras. Det ska inte få löna sig att ifrågasätta mäns tillgång till kvinnokroppen och sin egen kvinnokropp. Så fungerar den sexliberala sk debatt man påstått sig vilja ha. Och när man inte känner för att tillskriva mig en sexliberal förolämpning som flata?
 
Då kan man ju alltid anklaga mig i hetsk ton för att vara muslim. Ja, ni läser rätt, det är inte bara fel att vara gay utan även muslim. Muslim används av sexliberalen som ett skälsord när den råkar bli för ilsken och avslöja sin sanna rasistiska färg. Och det här beteendet att anklaga folk för att inte vara hetero och för att vara muslimer är helt accepterat hos sexliberalerna.

För övrigt är det mycket intressant att gå och se på:

Uppsala Pride

..om man inte är sexliberal dvs  ;P

(Och ja jag HAR pojkvän, och han är snygg... )

Ett litet tillägg också, kolla in nya länken till PRIS: prostituerades revansch i samhället i länklistan, och vad de har att säga om SANS och andra nätverk som glorifierar prositutionen, samt läs den blogg (och hennes länkar) genom vilken jag hittade Pris, BunnyJ, min senaste blogg. Det är inte lika glatt, massa färgladda bilder överallt på blommor och bin, det är inte en hemsida som skrivs av någon som betalas heltid av sexköpare för att propagera för sexköpares ökade inflytande över och försörjning av kvinnors kroppar, det är det där dom trendiga debattörerna som glamouriserar prostitutionen vägrar belysa eftersom det inte passar deras liberala fundamentalistiska hållning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback