girlpower som idoljuryns Kishti

Såhär gick resonemanget bakom att ja nu gör reklam för denna tösabit:  
ska jag ta med bruden?  hon rådissar ju feministiskt initiativ som kärringar som inte fått kuk i sina underliv, den gamla slitna antifeministgrejen..  alltså inget för akademiska finflickor, den här tjejen tänker inte smöra för nån. Hon rör runt i grytan så att säga. Hon säger att hon inte är feminist (vad hon nu menar med det..) utan mer "girlpower som idoljuryns Kishti", och jävlar vad hon ogillar manlig övermakt, men slår mot alla istället, men.. hon är
17 år
orubblig
åsikter
stor potential
oerhört begåvad
stor utstrålning

räcker det? jävlar va ja vacklar, det är en hård kaka att äta
Men, jag vill ha henne på "vår" sida, vilka vi?= kvinnor som inte tolererar att männen ska bestämma att du ska raka dig "där nere" eller att kvinnor är städslavar, så ja sträcker ut en hand.. med risk för att få den avhuggen av en av de rappaste käftarna.                        
http://www.chaotic-music.com

Kommentarer
Postat av: kamikaze

jag blir så glad över dina tips dom e så raka å frikostiga, utsträckta händer åt massa håll och fint och coolt och jag upptäcker nya grejer. kanske kommer bruden i fråga aldrig gilla 'feminister', men det e så jäkla rätt att du låter henne få veta att många av oss som kallar oss det tycker att hon e cool, e begåvad, har tillräckligt intressanta saker att säga för att vara värd vår tid.

2006-10-04 @ 01:14:40
Postat av: sidekick

:)

2006-10-04 @ 11:24:54
Postat av: Emma

Hon är ju heeelt underbar!
Typ Valerie Solanas från Norrköping.
Jag blir alldeles lycklig.

Postat av: sidekick

igår festade jag till magica de hex.. idag mår jag dåligt

2006-10-14 @ 10:44:58
Postat av: Chaotic

Ni är underbara :) tack för alla fina ord.

2006-10-27 @ 13:22:09
Postat av: Deliah

Och två år senare låter jag såhär :]



http://www.myspace.com/deliah1988

2009-02-21 @ 23:35:16
URL: http://www.myspace.com/deliah1988
Postat av: sidekick

Hej! Va kul! Du låter verkligen jättebra! Skarpa texter. Ja du har inte legat på latsidan dom senaste två åren är ju ett som är säkert.. Och så ska du spela på Hultsfred tycker jag mig höra i en låt? haha va tufft, då kan man säga att man var en av de första att upptäcka dig nu alltså.. :)

2009-02-26 @ 20:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback