ödesmättat

Svält mig och jag kommer revoltera
Slå mig och en dag kommer jag slå tillbaka
Jag har redan börjat slagit tillbaka
En dag kommer jag slå tillbaka mot era uppdelningar
ni har skrivit er egen dödsattest med erat hyllande av de långa ljusa överlägsna
av folk med kuk
som i Rwanda, som folkmordet i Rwanda som ni lyckades undkomma med en hårsmån
är dom gränser ni dragit sylvassa och kommer skära er
en dag om ni inte vaknar upp
om ni vill vakna upp igen
det har redan börjat röra sig i skuggorna
och ljuset har avslöjat er
det är svårt att dölja i ljuset att ni står några decimeter över oss

"I wont be an object
you dirty old man
I won´t be a victim
so take off your hand
...
You´re such a sucker
just want to kick
Your shiteating grin
and your dirty old dick"   Kamikatze - Killerskirt -
http://www.kamikatze.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback